Monday 31 October 2016

Tempat Makan Best di Kajang

GS CUISINE CAFE



No 8-1, Jalan Ttdi Grove 1/1 , Taman Ttdi Grove, 43000 Kajang, Selangor. Waktu operasi ialah dari 12pm hingga 12am pada hari Rabu - Isnin dan dari 3pm hingga 12am untuk hari jumaat. Tutup pada hari selasa.


Apabila bertanya sahaja kedai makan yang selesa dan exclusive untuk seisi keluarga pastinya cafe gs cuisine ini dalam senarai sebagai tempat pilihan di kajang. Menu yang unik menyebabkan ianya tempat yang patut diterjah.



Lokasi ini berdekatan dengan Penjara Kajang / bersebelahan dengan Kajang Perdana. Berdasarkan nama, sudah pasti anda sudah maklum apa yang special di sini. iaitu local, western, italian cafe. sebab itulah warga kajang tidak perlu keluar jauh untuk merasai menu western di tempat lain.


sememangnya menu western di cafe ini merupakan antara menu yang terbaik dan patut dicuba. antara menu yang menambat hati pelanggan ialah grilled chicken chop, chicken ala de paris dan lamb rack. Menurut pelangan, harga makanan di cafe ini pula sangat berpatutan dan tempat pun selesa dan exclusive untuk bersantai dengan seisi keluarga




 



ps : follow our instagram @gscuisine untuk maklumat lanjut 

No comments:

Post a Comment